Mustafayigitvebeytugannesi Yuliaece kız valla o korku bende hamile oldum olalı var üstelik benimde 3. Normal doğum olcak 😂 birde bana ikinci kolay olur demişlerdi ilk oğlum daha kolay doğmuştu şimdi herkes üçüncü kolay doğar diyor daha çok korku sarıyor 😂😂
Yuliaece Mustafayigitvebeytugannesi benim ikinci ilk oğluma göre daha kolay doğdu ama 3.den yinede korkmaya başladım 😄
hayalperest2310 Yuliaece son ana kadar belli olmuyor bence normal görünüyorm ama ters köşe olup sezeryan da olabilir 🤷♀️
Yuliaece Mustafayigitvebeytugannesi Teselli veririz birbirimize dedim ama herkes benden de çok korkuyor nolcak halimiz bilmem 😄