Doğum korkusu olan hamişler toplanın hele birbirimize teselli verelim benim 3.normal doğumum olacak bugüne kadar hiç korkum yoktu çok rahattım ama bugün bebek altıma baskı yaptı bayağıca ve orda dikilen yerler acıdı bı an bı endişe korku sardı yaşadığım bı durum ama korkmaya başladım bugün nedense umarım başarabilirim bu acıya dayanırım 3.kez inşallah 37+2 bekliyorum her an🥲 varmı benim gibi olan kimler normal kimler sezaryen olcak🥺🦋