Feyzanr41 Esmanurim_12 devlette ucretsız kadın dogum perıntolojıden sıze sıra acıyır gıdıp perıntologtan sıra alıyosnz her sehırde cok fazla yok. ben bulamadım ozelde yaptrdım sadece kan ucretı verdım kadın dogumcu yaptı 145 tl kan ucretı tuttu
bsraa16 Feyzanr41 muayene sırasında zaten ultrasonla test için bakılıyormuş kan ücreti de çok ucuk rakam değilmiş bende doktoruma yaptırıcam devlette çok uzun olacak gibi
Feyzanr41 bsraa16 evet ozelde detaylı baktıkları ıcın sadece kan ucretı verdık ama genelde devlet hastanesındekı doktorlar mutlaka perıntolog olsun dıyorlar o yuzden belırttım ozelde perıntolog bulmakta zor
bsraa16 Feyzanr41 aynen devlette kadın dogumdan randevu bulsan perintolojiden randevu bulmak sıkıntı olabilir diye düşünüyorum o yüzden gitmişken bakmışken bir kan ücretini veririm ugrasmamak için ☺️
GULMUSTAFA-2011 _busra98_ Amin canım inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım hayırlısıyla insallah
Sudamla Canım ban doktorum ozellikle tok gel demisti bende 15 gün önce yaptirdim özel hastanede cok şükür sonuçlarım gayet güzel geldi dilerim sende guzel sonuçlar alırsın 🥰🥰
Feyzanr41 bsraa16 tabıkı en mantıklısı ama hastnenıze sorun sadece kanmı ucretı verıyosunz yoksa ulturosuna ayır mı alıyor bazıları ayrı alıyormus sanırm bızımkı ultrosan aşmadı kan aldı sadece
bsraa16 Feyzanr41 hasteneden muayene artı doğum paketim var haftaya muayene günüm o gün yapılacak diye tahmin ediyorum ama ayrı olan var mı öyle
Feyzanr41 bsraa16 evet kan ucretı gıbı artı ultraonda alan yerler varmıs ben cıhan hastanesıne gıdıyorm dedıgım gıbı sadece kan ucretı odedım muayne olmustum 10 gun ıcınde tekrar gıttıgım ıcın hafta tamamladım tekrar muayne vermedım