Bebegimizolsun saat akşam 5e geliyordu yürütmek için geldiler
Benim boyum uzun 180,kiloluyum bide
Hemşireler kısacıkk,zapzayıf😅😅 beni kaldırdılar hiç ağrım sızım olmadı hiç bişey hissetmedim
Hemşirelere dedim siz beni bırakın düşsemde beni tutacak şeyde değilsinz ben yürürüm 😅😅😅😅
Kendi kendime yürüdümherkes çok şaşırdı bidaha hiç oturmadım bebeğin altını falan hep ben değiştim
Yürüdükçe açıldım gerçekten doğruymuş
Sürekli su içtim,lavaboya küçük tuvaletim için gittim bir anda gazım çıktı çok zor sanıyordum oda çok basit oldu çok şükür
Diğer gün taburcu olduk
Evde de hiç yatmadım hiç biyerim ağrımıyordu hep bebeğimle ilgilendim