zge13 bende çok faydası oldu 15 aylık hiç mama kullanmadım şuan anne sütünü kesme aşamasındayım 3 aylık hamile olduğum için yoksa sütüm çok şükür hala geliyor ❣️🙏 hurma , komposto,su tükettim psikolojini ii tut sütüm gelcek diyin sezeryan doğum yapınca gelmiyor hemen dediler ama benim hemen geldi doğumdan sonra . bide uyku çok önemli uykusuz kaldığım zamanlarda azalıyordu bi gün çok yatayım dengeleyim normale dönüyordu