zge13 Haftanın içindeyim. Bilgilendirmede hurmanın faydaları yazıyor ve ben 1 haftadır falan günde 1 iki günde 1-2 tane falan düzensiz de olsa hurma yiyorum malum ramazan ayı zaten sizler ne düşünüyorsunuz? Çok erken mi ya da erken doğumu tetikler mi ?
yagmur50 zge13 bunu bende merak ediyorum ne zaman başlanmalı burda bekleyeyim 35. haftadayım daha başlamadım
Aaaysee zge13 doktorum bana 34 te günde 2 tane ye demisti,ama hurmanın aman aman bi etkisi olduğunu yani 1,2 taneden erken doğum olacağını sanmıyorum
Busel zge13 ben doktoruma sordum pazartesi günü 35.hafta bitmisti haftaya hurma yemeye basla dedi. Yani 36.hafta dolduktan sonra öneriyorlar genelde sayı vermedi.
Feslegenn zge13 ben belki 18. Haftadan beri yiyorum tatliyla cevizle vs aram yok vitamin olsun diye bazen 1 en fazla 3 tane yedim şimdiye kadar 27. Haftadayim kontrolde falannsikonti çıkmadı çok şükür
zge13 yagmur50 bence 35 geç bir yandan da Instagram’da takip ettiğim gebeler vardı biri 6-7 tane yiyordu günde ama son haftada doğurdu suni sancıyla pilates merdiven çıkma vs de yapıyordu ona rağmen ben de bu yüzden bir şey olmaz diyorum aslında
Leilani Tetiklemesi için her gün bir iki taneden fazla yemelisiniz. Hatta bende erkenden günde bir tane yemeye başladım faydası varmış diye (sağlık açısından) Doğum yaklaşınca da günde 5-7 tane yemeyi düşünüyorum yani korkmayın bir iki taneden bir şey olmaz:)
yagmur50 zge13 aslında benim korkum gebelik şekerim var onu etkiler mi yoksa çokta severim en iyisi doktoruma danışayım bu durumu 🤢
zge13 yagmur50 benim bildiğim şeker seviyesini düzenlemede yardımcı olduğu yönünde ama artık hastalık diyeyim o boyuta gelmiş bir şeker seviyesini düzenler mi tetikler mi orasını bilemem en doğrusu danışmanız tabii
Kalbiimde2can Ben ilk ogluma hamileyken nerdeyse hergün 2 hurma yerdim canim tatli cektikce en azindan yararli bisey yiyim diye dogumu tetikledigini bilmiyordum tabi 30dan sonra bilincsizce daha fazla tüketmeye basladim 7 gibi😂 37+1 normal dogumla oglumu 3200gr dogurdum 🤣
zge13 Kalbiimde2can maşallah peki doğumu kolaylaştırdı mi acaba gerçekten nasıldı doğum maşallah haftası da erken değil tam zamanindaymiş 😊
hayalperest2310 zge13 az bile canım avuc avuc yedim midem bulanıyor artık hurmadan 40+2 oldum hala açıklık birşey yok
zge13 hayalperest2310 evet bunu yaşayanı da gördüm o yüzden 3-4 hafta da olsa erken başlamak istedim açıkçası
hayalperest2310 zge13 çok fazla yemek de bebeğe kilo aldırıyor bu arada dikkat et açılan açılır üç taneyle başla canım
Sna-0567 Başından beri hurma yedim ilk zamanlar az sayıda yemiştim, hiçbir şey olmadı. Faydalı olduğu için yemeye de devam ediyorum 36 haftanın içindeyim.
zge13 Sna-0567 peki bı çatı muayenesi falan yapıldı mı orada durumlar nasıl ayıp olmazsa ben ilk çocuğumu 40. Haftanın içinde suni sancı ile doğurmuştum 12 saate yakın sancı çektim aktif olarak ama hissetmeler tabi 6-7 saat öncesinden başlamıştı ve açılmam da geç olduğu için bir süre gelen sanciyi da geri göndermem gerekmişti o nedenle merak ettim
bebeklerimveben_ Bende 20 haftalık hurma çok severim her gün 6 7 tane yiyorum daha yemeyim bari açılma falan olur 😅
zge13 bebeklerimveben_ olur diyorlar 42 ye kadar duranlari görünce ben erken başlamak istedim ama tedirginim de bir yandan 🥲🥲
Kalbiimde2can zge13 suyum evde geldi o sekilde hastaneye gittik canim 3 cm aciklik vardi ama sancim yoktu yatisimi yaptilar 30 - 35 dk sonra sancimla acilmam birden oldu öyle saatlerce sanci cekmedim ve cok sükür dogumumda 10 dakika sürdü hersey cok güzeldi 🧿 insallah bu seferde öyle olur diye ümit ediyorum🤭 rabbim herkese güzel kolay dogum nasip etsin bebislerimizi saglicakla kucagimiza alalim insallah 🤲🏻❤️
Sna-0567 zge13 benim ilk doğumun olacak insallah, henüz çatı muayenesi de yapmadı 37 de yapacagim dedi, haberdar ederim sizi yaptığında. Açılma yumuşama için hurmanin yanında ananas ve avokado da çok önerildi bana belki bilmek istersiniz