BusMom ben normalde devlete gidiyorum ordakiler bana böyle bişy kesinlikle önermediler ısrarla sivi aldırmam gerektiğini söylediler bende bunu istemedim sonra ozele gittim orda da detaylı ultrasona girdim hiç bsy cikmadi ordaki doktor yine de fetal dna yaptirmak istersen yaptirabilirsin dedi ama 6 bin tl dedi çok pahalı olduğu için yaptıramadım siz de yaptirdiktan sonra beni bilgilendirir misiniz sonucunuzu mrk ediyorum