1- Amniyosentezi neden bu kadar abartıyorsunuz bende yaptırdım hepi topu 3-5 gün daha dikkatli olmak dışında hiçbir sorun yaşanmıyor öyle ağrılı acılı bi durum değil hayatınızda hiç mi iğne olmadınız öyle bişey
2- Düşük riski zaten her gebelikte var sadece amniyosentez yapılınca olan bi durum değil
3- Detaylı ultrason size tanı koymaz ihtimali var der ama tahlil tanı koyar
4- Teşhis sadece aldırma kararı için değil önce sanırım bunu doğru anlamak gerekiyor. Evet tanı koyulunca aldırmak istememe hakkınız elbette var ama o zaman doğumu yapacağınız hastaneden doğumdan sonra ihtiyacınız olabilecek her türlü konuda da bilgi sahbi olmanız için olan süreç başlıyor. Başınıza ne gelecek sizi nasıl bi durum bekliyor neye ihtiyacınız var gibi gibi…
Aynı şeyleri daha bugün kendi doktorumla da konuştum maalesef körü körüne bakılıyor bazı şeylere. Lütfen okuyun araştırın.
Uzaktan konuşmak gibi anlaşılmasın bende aynı şeyleri yaşıyorum 2 aydır. Okuyorum soruyorum sorguluyorum araştırıyorum . Lütfrn sizde öyle yapın olayları gözünüzde büyütmeden hemen karalar bağlmadan ah ah vah vah ben aldırmam şöyle yapmam böyle etmem demeden önce ne yapılabilire bakın .
Umarım herkes bebeğini sağlıkla sıhatle kucağına alır🙏🙏