betulpolat yenidoğan bence 3 takımdan fazla alma zaten yaz bebekleri zıbınla geziyor daha çok ilk 10-20 gün maksimum yenidoğan giyer bazı 3-6 ların da kalıbı küçük oluyor ben de 4 ağustosta doğurcam 40 ı beklersek yenidoğan harici 3-6 6-9 9-12 bile aldım şimdiden bazı 6-9 larla 3-6 lar aynı mesela üst üste ölçtüm değişiyor kalıplar çok az almak mantıklı hediye de çok geliyor baktın yetişmedi alırsın online ertesi gün kapında