betulpolat Ağustosta doğum yapıcam Allahın izniyle hani derler bebek çabuk büyür çok kıyafet almayın e zaten bebeğim yaz bebeği zaten yeni doğan alıcam onlarda anca 3 ay gider gitmez nasıl yapsam bilemedim kimisi diyor 3-6 aylık al yeni doğan kıyafetleri bazen bebeğe küçük geliyor diyor siz nasıl yapacaksınız veya yaptınız varmı bilgisi olan 😊
Honeymom17 betulpolat ya ben hep 3 6ay aldim simdi bebegim minyon olucakmis hic kucuk yok hastane cikisi disinda yeniden 0 3ay aldim bilmiyorum kac ay giyer kac ayda buyur
Yunisinki betulpolat bende bekleyeyim şurda,benimde ağustos.ben 2-3 takım yeni doğan aldım ve 3-6 ay birkaç zıbın aldım şimdilik. Kaçıncı haftasınız? Cinsiyetiniz belli olmuştur ☺️
esnyz14 betulpolat Bende ağustos ayında doğum yapacağım. Bir kaç tane yenidoğan birkaç tane de 0-3 ay aldım. Buldukça güzel şeyler 3-6 6-9′da alıyorum şimdiden🙃
Tinkiminki6 Hamileanne ben hepsini 6-9 aylık aldim çok çabuk büyüyor lar 0-3 aylıkları en fazla iki üç kez giydirebilirm
Zereniim Haziran sonunda doğacak bebeğime 4 takım yeni doğan aldım 5li takım gerisini 3-6 ay 6/9 ay aldım onlarıda genelde orta kalınlıkta almaya çalıştım
beyzzsenturkk betulpolat 2 aylık kızıma 6-9 giydiriyorum anca oluyor 😂😂😂😂 her şeyi büyük kullanın her şeyiiii corapları bile bi bebegin corabı ayagına kücük gelir mi ya demeyin geliyormuş 😂😂😂
Sahnedekimadam Günde 3,4 kıyafet değişikliği yapıcaz , birkaç nasıl yetiyor valla anlamıyorum ya :( El kadar kıyafetleri sürekli yıkayıp durcaz mı 🙁
Fadimehizz Benim kızımda temmuz ortası gibi doğacak 3 tane hastane çıkışı aldım 1 aylık 1 takım aldım 3 ay 3-6 aylık 6 aylık 9 aylık aldım gerisini 2 tane mont aldım e bebekten indirimden 1 tanesini 1 yaş aldım 1 tanesini 2 yaş aldım yelek aldım 2 tane genelde zıbın aldım çok batıyormuş çünkü üstü öyle bakalım şuanlık aldıklarım yeterli olur diye düşünüyorum 💭
Tinkiminki6 Hamileanne üç aylikta aldım zaten hastane çıkışı giydirirm bı ay kundaklayacam ikinci beşli takımlardan kocamda diyor bizimki kilolu olur bı hafta önden gidiyor hep😁
Yunisinki betulpolat 19+5 iz bizde,kızımız olacak Allah’ın izniyle..hepimiz sağlıkla kolaylıkla doğru zamanda alalım kucağımıza bebeklerimizi amin🥰
Turna44 betulpolat benimde ağustos bende 2 tane 0.3 2 tane hastane çıkışı 4 tane de 3.6 ay takım aldım yetmez se ilave edeceğim artık
Asyabuse İkiz annesiyim 2 aylık olucaklar nerdeyse şöylr söyliyim ben 0-3 aldım ama erken doğdular prematüre almak zorunda kaldım ilk hastaneden yani kuvözden çıktık her şey büyük geliyordu moralim aşşırı bozuldu. Hemen prematüre takım sipariş ettim kargo gelene kadar büyümüşlerdi bile iade ettim. Şu an olmayan 0-3 aylıklarım var ve kiloları aşırı değil (3.200ü daha yeni gördük diperi 3kilo altında, özellikle patikli şeyler hemen küçük kalıyor. Kurutma makinen varsa abartmadan al her şeyi at yıka kurut zaman bile almıyor. Eğer çiş sızdırma gibi bir durum olmazsa kıyafet değiştirilmiyor zaten ben 2 gün falan giydiriyorum gün geliyor bi günde 3 kere değiştiriyorum
Ftmcgdms betulpolat gerçekten çabuk büyüyorlar bir de uzun boylu falansa hiç gelmiyor 0 3 alın ama yetecek kadar. Oğlum 50 cm doğdu 9 günlükken 54.5 cm di uzamalari çok hızlı oluyor
Kiraz53 betulpolat yenidogan 3 5 takım al çoğunluğu 3 6 ay al evet çok çabuk küçülüyor yenidogan kiyafeti
Zeynep1080 betulpolat benim de ağustos ta inşallah , 4 kat yeni doğan aldım ,5 katta 0-3 ve 3-6 ay var ,,yeterli diye düşünüyorum ,yetmez gibi olursa hemen internetten alırım ,kızım kış bebeğiydi bu kadarı yeterli gelmişti ,
Zeynep1080 Kızm 3 kiloydu 3-6 çok büyük olmuştu , yani yenidoğan kıyafeti evet 2 ay giyebiliyor ama oda şart bence , çocuğa kocaman oluyor yoksa üstünde durmuyor , ha bebeğiniz 4 ve üstü doğacaksa evet 3-6 alın