efeninannesiii_ yagizegemom ayy inşallah sağlıklı gelsin de gerisi önemli değil 😍😍 bende yarın gidiyorum kontrole artık hastane gitmekte yordu 😂😂
Asilinannesi16 yagizegemom Amin inşallah darisi benim basima 🤲🏻 dene dene insallah faydasini görürsün pozitif dogum hikayenide okuruz🤲🏻🥰🌸
yagizegemom Asilinannesi16 inşallah kuzum bizede nasip olsun pozitif doğum hikayemizi yazmak 🌸 seninde güzel haberlerini bekliyorum 🐣
yagizegemom melike098 yüksek çıkanı hissettim canım diğerleri kasılma şeklinde oldu farketmedim ama bugün bi değişik hissediyordum kendimi hastaneye giderken söylemiştim eşime sancım çıkacak diye öyle de oldu
melike098 yagizegemom ay ilk dogumda hic sancim açılmam yoktu 41.haftada suniyle dogurdum bu ikinci bugun girdim nst de çıkmadı sancı falan bunu da o kadar beklemek istemiyorum 37+4 şuan
Emineedrk yagizegemom senin normal doğum mu görünüyor şuan ben sezeryan Olcam korkuyorum günler yaklaştıkça ya 😂😂🙈
Kubrakck57 yagizegemom Allah yardımcınız olsun 🙏 bende yarın sabah yatış yapacağım çok heyecanlıyım 🌸
yagizegemom melike098 valla sancılarım geliyo benimmmm sabaha doğurmazsam hiç şaşırmayalım 🥹 tık yok tık yok dedim aha birden geldi