1072PINAR Canım öncelikle sakin ol, biz de aynı şeyleri yaşadık. Yapacağın şeyleri sayıyorum, Hemen tüp bebek başlatıyorsun. Beslenmesine çok dikkat ediyorsun. Keçiboynuzu soğuk sıkım özüt satılıyor. Ondan düzenli kullanıyor. Doktor 1 sene sonra gelseydiniz olmazdı dedi. Ameliyat etmediler bizimki ileri dereceydi. Tüp bebek işini erteleme sakın. Zannettiğin kadar koşturmuyorsun. Kontrol günlerin var . Saatli iğnelerin var o kadar . Tabiki bol dua ve sadaka... Allah yardımcın olsun . Sakın ağlama . Son bir şey , internetten araştırma falan da yapma ,boşuna strese girersin olacağı varsa da olmaz . Doktorlar her şeyi biliyor zaten , akışına bırak ve moralinizi hep yüksekte tutun, gülün gezin.