Merhabalar güzel annelere.
26 Mart Pazar sabahı kızımı kucağıma alacağımı bilmeden hastaneye gittim. Pazar yatak keyfinden sonra ayağa kalkmamla pijamam ıslandı, meğerse suyummuş fakat ben akıntı ile karıştırdığımı düşünerek yine de panik olmak istemedim.
Kalktım, duşumu aldım kısaca yolunu tuttuk doktorun. Nst çıkmayan sancılarım sonucunda yine de o gün bugün değil diyerek devam ediyorduk veeee doktorumuz alttan muayenesiyle 4 cm açıklık olduğunu ve bir gecede bu açıklığa ulaştığımı söyleyebilirim. Bol yürüyüş çok güzel🥰🥰
Suni sancı ile 11.50 de yatış yaptığım hastanede 15.27de kucağıma aldım.
Ben kendime çok inandım normal doğum olarak.
İsteyenler için tek tavsiyem bu konuya çok pozitif bakın ve süreçte çok iyi ıkının itinn 🤗🤗