nevzatbaskomser Üniversite hastanesinde yaptırmak için gidicem, hastanenin etrafında eczane yok. Kaç gr içecekle yapacağını bilmiyorum, içeceği biz mi alıyoruz hastane mi veriyor bilgisi olan var mı?
yagmur50 nevzatbaskomser ben sağlık ocağında yaptırdım bana küçük kitapçık verdi hemşire ve kaç ml alacağım yazıyordu orda işaretlemişti eczaneden babam aldı sağlık ocağında çalışıyor kendisi 1 gün önceden alındı onunla birlikte gittim
prettywomann nevzatbaskomser bana reçete yazdı eczaneden al gel dedi eşim yanımdaydı o gidip aldı aç karnına çok zor biriyle gidin muhakkak ve bence gitmeden üniversiteyi arayıp sorun benim eczane yakındaydı alabildik
nevzatbaskomser RabisEngel Emin misiniz peki 😐Tek başıma ve aç gidicem eczane aramaya kalkarsam bayılırım diye korkuyorum
Sahnedekimadam Benim de üniversite hastanesi , malesef bana vermediler , eczanede var dediler ama son güne bıraktım 20 eczaneye sordum bulamadım.. Mecbur özelde yaptırdım.. Kaçlık olacağına da doktor karar veriyor , yazması lazımdı aslında
nevzatbaskomser Sahnedekimadam Gitmedim doktora, takipli olduğum doktor sağlık ocağında yaptır dedi ama yapmıyolar hastaneye gitcem mecburen
Zulom- Bugün yaptım bende eczaneden aldım hoca 75ml istemişti sonucunmda yüksek cikti diyetisyene yönlendirdi 🤒 doktor
nevzatbaskomser Burnumageliyoduslkmsn Kan verirken verecekler yani. Devletimin kurumuna güvenimi sorgulamayalım da hayrına vermezmiş gibi geliyor, üniversite hastanesinde ücretli işlemler de var ya bir çelişkiye düştüm
yagmur50 nevzatbaskomser Allahalla ben dahil çevremde herkes sağlık odağında yaptırdı 😳 hatta ordaki beni takip eden hemşire aradı söyledi şeker yüklemen var diye
nevzatbaskomser prettywomann Tek gitmem gerekiyor eşim evde oğlumla kalacak. Eczane olsa sorun etmeyeceğim hastane çevre yolu üzerinde bir de benim yoldan karşıya geçme fobim var. Acaba eczaneden 50 75 100 hepsinden alıp işimi garantiye mi alsam diyorum..
Burnumageliyoduslkmsn nevzatbaskomser en kötü yaptırmaz geri dönersin iki hafta önce pazartesi gittim normal rutin kontrol 24 teyken de barkod yazdı şeker yüklemesi için yaptırmadım o zmaan bu ikinciye gidişimde tekrarlaryinca yaptırayım dedim uzun barkod verdi sabah 8de ilk kan verdim kan verdikten sonra direk içerden yukarıya atttigim içeceği verdiler. İçtim düzenli kan verdim işte yarın olmazsa cuma gidersin mecbur hastaneden hastaneye degisirmiki
SinemAkyldz_ nevzatbaskomser doktor bana içeceğin ismini yazdı ben eczaneden aldım doktorunuz bir sey demedi mi
nevzatbaskomser SinemAkyldz_ Farklı hastaneye gitcem, kendi doktorum sağlık ocagına yönlendirdi ama orda yapmıyorlar