Merve0901 Aysegul_3838 1 hafta bile fark ediyor yanılma için. 16 haftalıktan sonra baktırmak en sağlıklısı. En azından sonrasında cinsiyet farklı denilmiyor🙈
Aysegul_3838 Merve0901 Birinde gittiğim de 15 haftalikti bugün gittim 16 haftalikti çok bı fark yok ama büyük sorun yani
Seyma_erkan27 Aysegul_3838 İnşallah kalbinden geçen olsun canım aynı bende detaylı ultrason bekliycem mecburen 🤷
Eluf Aysegul_3838 bende alış verişi daha yeni yapcam 14 hafta 20 hafta kiz dedi doktirlar detaya girmedm şuan 32 haftalk olduk .20 haftadan sonra artk cinsyeti sormadm bnde başladım alışverişe
Mummumlilo Bende iki gün üst üste gittim ikisinde de göstermedi bebeğim kız gibi dedi ama ne bileyim kesinlik yok 13+4 üz bu arada iki hafta sonra tekrar gideceğim bakalım o zaman gösterecek mi