Kızlar en son özele gitmiştim 15 haftalıkken doktor baya bakmıştı en sonunda erkek yüzde yüz demişti bugün 3lü test yaptırmak için gitmiştim çünkü emin değildim içimden hep kız geçiyordu normalde 15 +6 günlüğüz ultrason da 16+6 günlük çıktık ve 161 gram olmuşuz ama tek sorun cinsiyetimiz büyük ihtimalle kız dedi ve göstermediğini söyledi bu yine değişir mi çok merak ediyorum