Ben de Çiğköfte çok çok çok seviyorum 🙃 2 gün önce şöyle bir şey yaptım:
1 soğan 2 diş sarımsak robottan çektim.
Üzerine köftelik bulgur, az sıcak su, salça, isot, baharat… ve zeytinyağı koydum. Robotu çalıştırdım. Çiğköfte hazır 🤣 Ertesi gün daha güzel olmuştu sert ve tam bir Çiğköfte gibiydi. Eşim de bayıla bayıla yedi. Öneririm 😋