Bltbtl94 yagmur50 yani gelişimini tamamladıktan sonra kiloda almıyorsa daha fazla beklemesinin bi anlamı yok aslinda ama doktor bekleyelim deyince benimde kafam karışıyor
yagmur50 Bltbtl94 ben doktoruma belirtmedim sezeryan veya normal diye sezeryan diye belirtseydim ona göre erken alırdı diye düşünüyorum benim doktorum sezeryanları gelişimi tamamlayınca kilosu falan normal olunca erken alıyor çünkü 😌
Seherak 36+4üm 14 nisan sezaryen olucam inş 38+6 da alacak bebeklerin gelişimi farklı herkesin ama 40 haftada çok fazla yani insan dayanamıyor normal doğum beklesen hadı nyse zaten amelıyat olacaksak çokta bekletmeseler dıyor insan😂
yagmur50 Seherak evet sezeryan olacaksa 40 a kadar beklenmesine gerek yok bence ama anne karnında ne kadar kalırsa o kadar iyi gelişimi tamamlıyor bebişler ben belirtmedim doktoruma nasıl gelirse artık kısmet sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻
yagmur50 2309 34 gün kaldı bana bile geçmiyor zaman biran önce sağlıkla kavuşmak istiyorummm 🥰 sizde sağlıkla kavuşun inşallah 🙏🏻
yagmur50 Bltbtl94 hahah sizinkinin vakti çok heralde benim doktorun o kadar hastası var ki vakti dolanı gönderiyor gibime geliyor 🤭🤭
Sevdemmm41 yagmur50 ayyy hiç sorma sardı heycan kelebekler uçuşuyor kızım 38 de doğdu daha önce doğcaktı ilaçla durdurduk oğlumda öle olursa diye heran bekliyoruz doktorum dedi 2 hafta beklesin ondan sonra gelsin😀😀 hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli kucağımıza alalım hepimiz 💙💙💙
3prensesannesi__ Yarin 34 haftalık oluyoruz 24 Nisana tarih verdi Dr bebiş henüz dönmemiş dönmezse daha erken alırız dedi haftaya Salı belli olacak
yagmur50 3prensesannesi__ ayy böyle tarihler belli olunca bende istiyorum belli olsun benim doktorum hiç söylemiyor net birşey 🤢 sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻
Ymka yagmur50 sağlıkla geldin bebişinix🧿♥️ benimde 18 gün kaldı 38+0 da sezaryen olucam şuan 35+2 yım.
Aleley yagmur50 35+3 olduk hastane çantasıda hazır. Pazar günü tam 36 haftalık oluyoruz ve adalat ilacını bırakmamı söyledi doktor bu sebepten dolayı biraz tedirginim. Kasılmalarım başlarsa diye korkuyorum. Sezeryan olucam fakat doktorum tarih vermedi henüz sanırım erken geleceğini düşünüyor. İnşallah sizde sağlıkla sıhatle bebeğiniz kucağınıza alırsınız. :)
3prensesannesi__ yagmur50 Sezeryanlı olacaksa doğumunuz söyler değilse söylemez vaktinde gelsinler inşallah tüm bebişler sağlıkla 💗