Bence yaptırmakta herhangi bir sakınca zarar yok. Altı üstü bir içecek içiliyor 3 kere kan veriliyor. Bende yaptırdım bebeğimin karın bölgesi baya iriydi gebelik şekerinden şüphelendi doktorum, yaptırdık çok şükür ne bebeğimde nede bende hiçbir sorun çıkmadı. En azından bir sorun yokmuş onu öğrendik. 😇