defneemom 6 günlük kızımı yenidoğan yoğunbakıma aldılar, lütfen çok dua edin kızıma teyzeleri. ismi Defne🥺
bendiyebiriii defneemom çok geçmiş olsun neden aldılar? Rabbim şifasını versin tez zamanda minik kuşun♥️
defneemom Pembesarelle2 Eemoom Deletedmom_106 bendiyebiriii sabah isitme testi icin hastane goturduk bir anda agzindan burnundan kustu morardi tikandi, orda ki kadin da yenidogana goturun bir burnunu temizlesinler dedi yenidogan doktoru gorunce yatis istemis:( simdi akciger filmi cekilmis bir sey yokmus kan sonuclari bekleniyormus beyin ve karin ultrasonu cekilcekmis. 10 dakika gordum yavrumu minicik eline damar yolu acmislar, karninda gaz birikmis o yuzden beslenmeyi kesmisler midesine agzindan boru takmislar🥺 cok dua dedin kizima lutfen🙏
butterfly35 defneemom oy geçmiş olsun Rabbim şafi ismiyle şifa versin tam yasin okuyacaktım foruma girdim bu post denk geldi kızın içinde okurum şimdi bi tane. Rabbim korusun güzel kızını 🌸🤲🏻
Momsy410 defneemom insallah bi an once iyilesip cikar cok dua edicem 🙏 cok gecmis olsun. bebegin iyi olacak guclu dur sana ihtiyaci var
Pembesarelle2 defneemom Çok geçmiş olsun canım Rabbim şifa ismiyle şifa versin Defne kuşa bütün bebeklere 🙏
Aysecan0335 defneemom ya kıyamam minik kuzuya bu mübarek günlerde bir an evvel kavuşun inşallah sağlıcakla 🤲
Hazalaskin defneemom aaa biz Doğum hikayeni bekliyorduk canım noldu birden . Geçmiş olsun rabbim sağ sağlam kucağına kavuştursun