Minikpopo Mrry aynen doğru söylüyo arkadaş gerçekten gecenin bir yarısı olmasa kalkıp şehri turlar insan. Çünkü hareket edince bir sorun yok. Oturunca ya da uzanınca geliyo mübarek
Fatmavsn Minikpopo bendede var çoçukluktan beri bekarken soğuktan karıncalanmaktan uyuyamıyodum evlendim şimdide yanıyo cok zor bı durum çözümü yok sanırım akşam olsun istemiyorum 😷😷😷😷😷😷🤧
Mrry Minikpopo bide sinir bozmuyo mu 👀sinirleniyorum o his gelince ya bacağımı koyacak yer bulamıyorum🤯
Minikpopo Fatmavsn allah yardım etsin valla ne zaman rahat uyuyabilcem çok merak ediyorumm 😣 ben akşam olsun istemiyodum şimdi sabah da olsun istemiyorum 🤣 sanırım tek isteğim doğurmak bir an önce
Yalinn8 Minikpopo evet ya ne uyutuyor ne oturtuyor sadece ağrıyor abartisiz bi 50 defa dönuyorumdur heralde, uyku mu kalir? Allah hepimize kolaylık versin, magnezyuma basladim bakalim ,bi umut😓
Minikpopo Yalinn8 valla çok dönünce çocuğun kordonu dolanır boynuna diyolar ama napim başka çare yookk 😢
HaticeNur Minikpopo kolonya sur canım çok ağrı olduğunda önce yıka bacaklarını sonrada kolanya sur biraz olsun ıyi geliyor dene mutlaka ben senelerdir uğraşıyorum her gece öyleyim alıştım inan bide bizim ailede herkeste var irsi umarım çocuklarında olmaz insallah hepimiz gidip geliyoruz dr boşuna düzelmedi bir turlu neyse sen kolanya sur rahatlatıyor biraz
Minikpopo Mrry dün gece kendi kendime söyleniyodum eşim kalkmış diyo ki napıyosun aşkıım uyusanaaa 🙄🙄 dedim işine bak bide sana sarmayayım şimdi sanki uyuyabilsem sana mı sorcam allah allahh 😤😤
Mvisss9 Küçüklüğümden beri yaşıyorum bu hastalığı annem çarşafımın altına sabun koyarmış sabun olduğu zamanlar rahatlamışım denemiş çıkarınca yine titremeler olmuş ogünden beri çarşafımın altında hep sabun olur gerçekten işe yarıyor bi deneyin derim
Minikpopo 33NAZ keşke sadece ayak sallama olsaydı canım bantlardam yatağa uyurdum 😢 zaten belim kopacak derecede ağrıyo bide bu eklenince kalça bel ve bacak ağrısı öldürüyo resmen
Nesoo Minikpopo ben bu konuda defalarca post açtım. Açılan postlara yazdım. Hamilelikten önce de vardı. Şimdi çıldırıyorum artık şiddetinden. Demir eksikliğinden kansızlıktan kaynaklanıyormuş. Demir ilacı b12 vitamini magnezyum içiyorum. Ayrıca bol su ve soda içiyorum. Azaltmadı ama sende bir dene canım. Ayrıca nette bunun için egzersizlerde var onları da bulup yapabilirsin
Minikpopo Nesoo valla canım soda günde 2 tane içiyorum. 3 litre su. Magnezyum sabah akşam. Kalsiyum bir defa. Tabi kefir de içiyorum. Fındık fıstık ceviz badem... Kan ilacı ve demir ilacı. Daha ne yapayım yani ben ölem miii 🙄🙄😤😤
Deletedmom308 Nesoo evet doğru ben sık sık demir eksikliğme baktırıyodum azaldığı zamanlar daha da artıyodu ağrılar. ama benim demir eksikliğim hiç düzelmiyodu. demir depolarım bile bomboş genelde. Çünkü demir bağlama kapasitesi çok düşükmüş bende
Sinem1912 Minikpopo benimde vardı hamilelikte çoğaldı doktora gittik magnezyum oil sprey verdi yatarken sürüyorum inanılmaz iyi geliyor tavsiye ederim.
Pinaryucel Sinem1912 ergenliğimden bu yana çekiyorum illet sendromu şuan 24+4 deyim ve devam ediyor 1 ay öncesine kadar bacaklarıma soğuk su tutup öyle yatıyordum iyi geliyordu ama şimdi üşüyorum yapamıyorum.. magnesium oil duymuştum doktoruma soracağım okeylerse bende alacağım.. yoksa gece sinirden kocamı kescem diye korkuyorum 🤣🤣
Yalinn8 Minikpopo hadi yaa hic duymadim onu ama napıcaz yani mümkün diil aynı tarafta uzun sure yatmak, enazindan benim acımdan, ilac etki etsin l🙏🏻utfenn
Mvisss9 Minikpopo evet evet bildiğimiz kalıp sabun çarşafının altına bacağına ayağına gelecek şekilde koyuyorsun istersen 1 gece dene sonra hep yapıcaksın🤗
Minikpopo Deletedmom308 keşke biraz uyusam da ağlayarak uyansam canım sabahlara kadar uyku gözümden akıyo ama bir dakika uyuyamıyosun kii hareket ettirmeden duramıyosuunn 😭😭😫😫