Mevsen ya benimde geceleri sol bacağım hiç bir yere sığmıyor resmen garip rahatsız edici bi his oluyor hareket ettirme isteği gibi evi his geliyo o da yetmiyo sanki bende huzursuz bacak sendromu mu diye düşündüm de siz şehir turu yapsam demişsiniz ya acaba sizde de mi hareket hissi gibi bişey geliyo diye merak ettiö o aptı tarzı şeyi anlatması bile güç dü şu an😎