tuubbbaa Gizemgizemm Doğuma son 12 gün kaldı. Nasipse Doğa koyucam . Ama babası Ayşin istiyo . Ben hastane çıkışına Doğa yazdırdım. 😆 . Kimliğe de yazdircak mi acaba istediği ismi cok merak ediyoruum .yazdirirsa DOĞA AYŞİN olucak . Sizce uydu mu kizlar 😅