Bende bugün 35 haftalık oldum. İlk gebeliğim sancı nasıl bir şey onu bile bilmiyorum. Nerde hissedilir falan. Ve sanırım hiç bir sancım da yok. 😂😂 sancım geldiğinde nasıl anlayacağım onu bile bilmiyorum. Neden hala sancım olmuyor mesela şuan bi stres oldum. Sizin 33 haftalıkken olmuş benim niye olmadı halaaa😁😁😁