Gonca_ergn Kızlar ya kahvaltidayken karnıma ağrı girdi adet sancısı gibi sol bacağım ağrıyor bildiğiniz adet sancısı çekiyorum ama bebek hareketli oynuyor yani kötü bir şey mi yoksa normalmi sol kasığıma ağrı girip çıkıyor
Ozge-Ka Gonca_ergn bende 34teyim ara ara benimde o tarz ağrılarım oluyor sanırım yalancı sancı dedikleri tam olarak. Tabi siz yine bir doktorunuza danışın devam ederse. Sona yaklaştık sonuçta umursamamak olmaz 😊
Mucize18 Gonca_ergn geçmiş olsun öncelikle bende 31 haftalık inan 4 e kadar uyuyamadım öncesinde 1 saat kadar belimden sağ bacağım ve sağ nasil adet sancısı gibi ağrı oldu . Yalanci sanciymis 😐
Earth3342 Gonca_ergn banada oluyor. Düzenli oluyorsa dinlenmeye geçmiyorsa yani sancı düzenli aralıklarla giriyorsa atıyorum beş dkkaya bir gibi bu doğumla alakalı. Ama düzensiz dinlenmeye yatmayla hafifliyor geçiyorsa sknti yapma yalancı sancı dedikleri sanırım
bitterciko Gonca_ergn 23. Haftada başladı sancılarım . Doktor bi sorun olmaz şimdilik dedi . Hedef 32 bizim oraya kadar gelirse bu sancılarla şükrediyorum
Gonca_ergn Ozge-Ka ay doğumdan korkmuyorum falan diyordum şimdi canım yanınca çok kötü oldum 😢 korkuyorum sanırım
Ozge-Ka Gonca_ergn valla yaklaştıkça bende korkmaya başladım yalan değil😢 önce normal doğururum sezaryenden korkuyorum diyodum şimdi her ikisinden de korkuyorum artık akışına bıraktık napalım🙂
IkraMustafaa Gonca_ergn ben cumartesi günü 38 haftalık olunamaz inşallah dün akşam aynı durumu bende yaşadım kasığımdan bacağıma vuruyor ağrı akıntın su gelmesi gibi bir durum yoksa bebeğin de hareketliymiş korkma dinlenmeye çalış 🤲🌸
Gonca_ergn IkraMustafaa valla tuvaletr gitmeye korkuyorum jsfsfsf yan uzandim yarim saattir kıpırdamıyorum
Rumiars Gonca_ergn canım sancı sıklığı nasıl önemli olan o takip et kendini sık sık giriyorsa mutlaka gitmelisin hastaneye
Bir_prens_annesiiiii Gonca_ergn doğuma hazırlık sancıları onlar vücut kendini doğum sancısına alıştırıyor gerçek doğum sancısı git gide şiddetleniyor dayanılmaz bir hal alıyor