Aysnrbtnn yok canım onu bende yaptırmadım zaten gerekli olduğunu da düşünmüyorum pek, arada kendin şekerini ölçsen aç karna tok karna bide bilen birine değerler nasıl diye sorsan yeterli zaten.Ben kendim hemşireyim bilinçliyim mesela yinede gerek duymadım yani arada kendim ölçtüm