Benim doktorum ilknur hanımdı. Maalesef ayrıldı. 20 haftalık gebeyim. Detaylıya gireceğim hayal beyde. Sonrasında da nergiz hanıma gideceğim, birebir tanımıyorum ama çok güvenilir duruyor 😊 ki zaten medipol hastanesinde güvenilmeyececek kafın doğumcu yoktur