EdaNur_3007 Demet45 temiz çıkar inşallah Rabbim kimseyi korktuğuna uğratmasın sağlıkla gelsin bebisler
TubaEraslan OzGus aaaaa bende Acıbadem den buraya gelmek zorunda kaldım orası bana uzak doğum anında yetişemeyiz burası evimin dibinde 😢 acıbadem de mesut hoca çok çok iyi ilgili. Burda kime gidiyorsunuz . Şuan nst deyim bende 35.haftadayım
OzGus TubaEraslan Atakent Acıbadem’de olcak doğum ama klinik doktoru benimki eski Acıbadem’li sonra ayrılıp klinik açmış Derya Uyan
Tugceocal EdaNur_3007 Evet normal ultrason her zamanki gibi sonra kan verdik hatta yarın kontrol günümüz sonucumuz da çoktan çıkmıştır 🙊 inşallah güzel haberler ile döneriz 🙏🙏 Detaylı hakkında bilgilendirme yapmadılar daha 🥹
Tugceocal EdaNur_3007 13 haftalığız yapması prensip gereği 16 dan önce soylemıyormus sanırım 🤓🤓 bayramdan sonra gel dedi ayy çok var daha ama 🫶🏻🥹
EdaNur_3007 Tugceocal devlet hastanesine mi gidiyosun bende 13 haftalığım cinsiyet tahmini için yarın özele gidecem 😂
Tugceocal EdaNur_3007 Yok Özel hastaneye gidiyorum,daha önce devlet hastanesine gitmiştim hiç memnun kalmadım cihazdan doktoruna kadar tavırlar davranışş.. Şuan gücümüz yettiğince özelde devam edeceğiz tabi zorluyor ama rabbim yardım ediyor 🥹🧿❣️❣️