GulUmut yakın arkadasım nisan ayında awcılar medicanada dogum yaptı we hala da beddua ediyor doktoru onur beydi.okadar methettiler tawsiye etti çewremizdekiler ama çok pişman bebegi 2 gün erken geldi ctesi aksam8de hastaneye gitti 10a kadar herhangi bir doktorun gelmesini bekledi cünkü hastanede 1 tane bile doktor yoktu😠kendi doktorunu aradı defalarca açmadı adam.hastane tum doktorlarını arıyor gelmiyor neler neler...we saat daha akşam 8 yani duşün.acil durum olsa Allah korusun yani trafik de o saatte malum başka hastaneye gitmek bile sıkıntı.. normal dogum yaptı we cok dikisi war afedersin 2 ay oturamadı makatına kadar yırtılmış.48 dikişi oldu hala da rahatsiz pelwis kemiginde cok agri oldugunu söylüyor.yani normal dogum yapamayacak kızı sırf doktor yok diye normal doğuma aldilar.arkadasımın ilk bebegi we birdaha asla cocuk istemiyorum dedi kızın psikolojisi alt-üst resmen.bir dunya da para döktü her ay.hepbeddua eder sakın gitme derim oraya