Sedavedoga Bir kızım var mayısta 4 yaşına giricek. Şuan ki bebişim erkek 💙 3. Trimestera geçer geçmez sabah bulantılarım geldi diyebilirim😢 son bir kaç gündür kötü oldum. ilk aylarda da mide ağrısı çok yaşadım. Sanki birinci trimestera giriş yaptım. Çok kötüyüm bugunn 🥺😢 umarım geçer 😣