Sedavedoga Bugün itibariyle 27. Haftaya girmiş bulunuyoruz bu son dönem beni çok heyecanlandırdı bir an önce sonuna gelmek istiyorum kimler bizimle aynı hafta kızlar nasılsınız ☺️
Nnzife Sedavedoga bende 28. Haftaya girdim iyimi yaptım kötü mü yaptım zaman gösterecek 😅tuvalette geçirmeyi planlıyorum son 3 ayı sizde durumlar nasıl
Sedavedoga Nnzife evde bir sıkıntım yok benimde aksilik dışarı çıkınca problem oluyor Koşarak eve gitmek istiyorum resmen 😂
Sedavedoga Aysecan0335 benimde karnımın alt kısmı acıyor resmen sanırım genişlediğinden dolayı geriliyor fena şekilde özellile akşam yemeklerinden sonra yatmam gerekiyor
Sedavedoga Mhtpflz ayy gerçekten mi benim şuan bir değişikliğim yok inşallah da olmaz sadece hızlı yoruluyorum artık o kadar
Sedavedoga esma_esma bencede 2. Çok hılzı geçti inşallah buda çok hızlı geçer Heyecanlıyım daha doğrusu bebeğimi o kadar merak ediyorum ki bir an önce görmek istiyorum tabi zamanında gelsin de 😂
Sedavedoga Benas evet canım öyleymiş bugün sabah görünce bende çok şaşırdım son levelı da başarı ile bitiririz inşallah çok az kaldı 💜
Mhtpflz Sedavedoga bende öyle zannettim ama vallahi panda gibi oldum allahtan karnım çok değil ama çorap bile giyinmek zor
esma_esma Sedavedoga evet inşallah bu da hızlıca geçer çok heyecanlıyım bende çok merak ediyorum inşallah hayırlısıyla zamanında sağlıkla alalım kucağımıza bebişlerimizi 🐣😍😍
Sedavedoga Mhtpflz benim de çok değil gören yeni hamile sanıyor onun da avantajı benim için şuan işlerimi hallediyorum çok şükür ama hızlı biyümeye geçtiği için ilerleyen günleri görcez inşallah
Sedavedoga Aysecan0335 ayyy geçen akşam resmen baygınlık geçiyordum zor kendime geldim 😂 ilerleyen günlerde hiç bişey yemicez gibi
Kbr-23 30 haftalık oldum ama resmen hayatım kaydı gibi 🥺 sürekli bir vcye çıkma isteği var gibi ama yok yalancı sancılar bel ağrısı karın ağrısı + mide yanması ve bulanmasi son 10 hafta inşallah çabucak geçer sağ salim alırız kucaklarimiza 🙏🙏🙏❤️
Sedavedoga Kbr-23 aminn inşallah çabuk geçer canım mide yanması beni mahvetti zaten artık ona aldırmıyorum çünkü 4. Haftadan itibaren şiddetli bir şekilde çekiyorum şuruptur renidir hiç bir faydası yok en çok bundan kurtulmak istiyorum