Cnsu11 benim doktor muayenesinde fark edildi canım 11. Haftada 13/8 çıkıyor sürekli doktorda çok yüksek çıkmıştı tam hatırlamıyorum 1 hafta takip ettim ilaç başladık ve perinatoloğa yönlendirdi beni her ihtimale karşı kapsamlı bir takip yapılmalı dedi. Perinatolog ise bu haftalarda gelişim geriliği yapmaz dedi ilaca devam ediyorum(alfamed) 15. Haftada ecoprin verdi tansiyon ilacına ek olarak