cokkasmabeabi aslında doğru yüksek olmasındansa düşük olması daha iyiymiş yani yüksek tansiyon tehlikeli hamilelikte bu duruma ilaç veriyorlar ama düşük tansiyona çare yok sanırım benim kan değerlerimde çok düşük kan ilacı falan yazar büyük ihtimalle bu durumdan dolayı tansiyonum düşüyor sürekli çok fazla zorluyor beni yani şimdi yarın hastaneye gideceğim ama nasıl gideceğim diye kara kara düşünüyorum