Sinemokul yani şöyle onu biz tahmin edemeyiz tabiki ama kontrole gittiğinizde zaten durumunuza bakar doktorunuz.
Ben en son 37 de gittim 38 de alacağım dedi ama Nst de ufak sancılarım vardı bebiş 3540 oldu ve dönmedi. Artık çok ağırlaştım ve bende 38 olsun istedim.. yani onun kararını doktorun verir balım…