gayecam sabah doğuma gireceğim kızlar… heyecandan uyku yok😌 stres,mutluluk,panik,merak … bütün duyguları yaşıyorum🙈
semanur0456 gayecam cok güzel bi heyecan 🫠🙃 darısı başıma inşallah . Sağlıkla, huzurla , mutlulukla alın güzel bebişinizi kucağınıza 😍 🤲🏼
gulsendlms gayecam Benimde yarın doğumum var , rabbim ikimizinde yardımcısı olsun aynı duygular içindeyim 😊
gayecam Elifsenayldrm son gününde göreceğim seni kuzum 😂😂 bende öyleydim sabah bile heyecanım yoktu ama şimdi kafamı koydum yastığa🤦♀️ aman Allahım sabah 6 da yola çıkacağız ve 7 de yatışım var dedim kendime 🙈🙈 kalbim resmen yerinden çıkacak 😂
gayecam semanur0456 amin inşallah sağlıkla gelir miniğim🌸 çok çok güzel bir heyecan evet ama bütün duygular bir arada yaşanıyormuş… dakikalar önce ağlıyordum şimdi gülüyorum mesela 🤦♀️
Elifsenayldrm gayecam ay öyle deyince bi heyecanlandım şimdi 😅 zaman ne hizli geçti bir kaç gün sonra yapancı biriyle tanışacağım resmen bi anda değişecek hayatım 💖
KbraN_1 gayecam Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥰 Bizimde 40 gün kaldı şimdiden heyecan basıyor beni 🤣
semanur0456 gayecam 🥹 ama cok güzel seyler bunlar ya yaşamadım hiç ama hissediyorum🙃 ağlaman da gülmende hep mutluluktan . Eminim bende cok ağlarımm😂😂 hele doğuma giderken aksjsjs korku ve heyecan☺️
gayecam Sinemokul evet canım sezaryen tam 38 de giriyorum🤰🏻 kilomuz 3640tı 5 gün önce belki şimdi biraz daha almıştır 🌸
gayecam Humeyraeslem1 bütün anne adaylarına,anne olmak isteyen herkese bu duyguları tattırır inşallah Allahım 🤲 sizde benim için dua edin sağlıkla gelsin bebeklerimiz 🙏
Sinemokul gayecam birsey daha soracağım😊 1 yaşiında kızım var ilki sezeryan 37+5 haftalık gebeyim 38 de alırlar mı bebişi henüz gitmedim doktora
gayecam Elifsenayldrm gerçekten öyle tamamen hayatımız değişecek yepyeni bir beden ve sana muhtaç bir canlı… minicik kalbiyle sevecek bizi🌸 çok heyecanlı ve çok güzel bir duygu ama bir o kadar da panik oluyorsun çünkü ona 9 ay bakıp mucizeye şahit olmuşsun ve saniyelik vücudundan ayrıldığında bi ağlaması seni mutlu edecek düşüncesi…. Bambaşka gerçekten
gayecam semanur0456 mesela yatıyorum ya şimdi ağlayan ben kendime diyorum ki “gaye sen çok güçlü bir annesin korkma “ böyle böyle kendimi rahatlatmaya çalışıyorum gerçekten🤦♀️
semanur0456 gayecam eminim öylesindir canım ❤️ pozitif düşünmen cok güzel , minik bi mucizenin ve senin için dua edicem inşallah 🙏🏼 🌺
gayecam Sinemokul yani şöyle onu biz tahmin edemeyiz tabiki ama kontrole gittiğinizde zaten durumunuza bakar doktorunuz. Ben en son 37 de gittim 38 de alacağım dedi ama Nst de ufak sancılarım vardı bebiş 3540 oldu ve dönmedi. Artık çok ağırlaştım ve bende 38 olsun istedim.. yani onun kararını doktorun verir balım…