Kızlar selamlar çok heyecanlıyım en son adet tarihim 24 Şubat adetten sonra gün aşırı hemen hergünğ değerlendirdim 16 Mart kan testi verdim sayısız erken gebelik testi yaptım hepsi negatif 20 Mart kadın doğuma gittim ilk defa alttan muayne oldum simir aldırdım ve pcos tanısı yapıldı ama. Hiç bir belirtiyi taşımıyorum 21 Mart benden istediği kan testlerini yaptırdım bunları yaptırırken yine beta baktık ama 1 küsür de değerim yine negatif dedik o yapılan testlerde idrar yolu enfeksiyonu çıktı bugün üroloji doktoruna gittim ve bana antibiyotik reçete etti bende içime bi his geldi adetimde 3 gün oldu gecikeli ama artık umudum yoktu erken gebelik testi yaptım ilk defa çift çizgi çıktı :)) inanamadım bi daha yaptım yine çift çizgi çoktı dayanamadım kan verdim şimdi 2 saate çıkar sonuç dedi nasıl mümkün olabilir hamilemiyimdir bilmiyorum kızlar nolur bişey diyin çok heyecanlandım :((