Burdabirivar benimde aynı problemim var doğuma bikaç hafta varken doktora çok zorlandığımı söyledim oda normalmdoğuma engel değil ama senin için travmatik olabilir dedi doğumda sık sık alttan mayene ettiler her defasında geri çekildim kasıldım çok zorlandım ama normal doğum yaptım açılma ilerleyip doğum yaklaştıkça aşağıyı çokta fazla takmıyosunuz o amda sadece ıkınmak kurtulmak istiyosunuz öyle düşünün