@Nazli-61 gerçekten benim doktorum da öyleydi o kadar takdir ettim ve şükrettim ki. Doktorum erkek benim, çatı muayenesi yaptı ve durumu kafasını kaldırıp bana bakmadan anlattı, çünkü bana baksa zaten utanıyorum iyice utanicam. Çok rahatlamıştım onun o hareketine. Hoş bebek iri olduğu için sezeryan oldu ama olsun 😀