Humannrle Teslimenursevil bence var canım çok yeni diye silik çıkmış 🥰 bende yumurtlama gününün 11. Günü test yaptım negatif di şuan tekrar yapmak istiyorum ama korkuyorum yine negatif görmekten
Ecemnurtinel_45 2 tane erken gebelik 1 tanede kaset test yaptım hepsi silik cıktı hemen cıktı birde ama gebe degilim
inciata resim nasıl atılıyor bilgisi olan varmı benim adetim 2 gün geçtiğindeki testi atıcamda resm atmayı bilmiyorum
myangelson Teslimenursevil çok yeni bir çizgi bu normal kaset testte çıkmaz muhtemelen kan verirsen orada çok küçük bir değer ile öğrenebilirsin 3 haftalık büyük ihtimalle 😊