9392 Amin kuzum yok ya öyle düşünme olacağı var ise oluyor işte benim 18.haftamda kaşıntım oldu enzimler bakıldı normal çıktı sonra kendiliğinden geçti garip yani. Şimdi idrar yolunda enfeksiyon varmış ama bende akıntı dışında bir belirti yok. Bugün şeker yükleme yaptırdım şekerim yüksekmiş haberim yok. Habire bişey çıkıyor bazen bunalıyorum biliyor musun sonra çok şükür halimize diyorum iyi düşünmeye caliisyorum ama metal olarak bazen zorluyor 🥺