Sunakarakoc hzl040823 evet ama bilmiyorum korku var biran önce olsun diye umut ediyorum insan görmediğine özlem duyar mı özledim diyelim sağlıkla kavuşmayı hepimize nasip etsin rabbim
hzl040823 Sunakarakoc amin inşallah canım🌸🌸 bende de korku var göz kapayıp açana kadar ki hızla geçsin süreç diye dua ediyorum 🥶🥶🥶
hzl040823 Kiwi12 daha 2 hafta rahat var önünde hazırlarsın insan kendini sıkıntıya sokuyor hazır değil diye 🥲🥲
Kiwi12 hzl040823 oncekı hamılelıgımde herşey önceden hazırdı ama bunda anşamadıgım bı rahatlık var bende hıc telaş yok🤣
Zeynayzey hzl040823 bende 34 haftalığım nisan sonu bayramdan sonraki hafta gibi görünüyor doğum dün kontrolüm vardı 36 hafta için çağırdı tekrar sezeryan günü vermek için çantamdada çok eksiğim var yavaş yavaş tamamlarım artık😅