hzl040823 Busel valla bende iyi zorlandım ama o haftalarda göğüsümden operasyon geçirdim dikişlerim vardı geç kaldım ama yetiştim her şeyim hazır şükür 😂
elifcicek_07 34 haftalığız inşallah bizimde Nisan da gelir mayısa kadar beklemek gözümde büyüyor o kadar yorgun yetersiz güçsüz hissediyorum ki kendimi biran önce doğsa
hzl040823 Seherak uykusuzluk çok kötü bi vuruyor gece saatlerce uyuyamıyorum aha şimdide başladı kımıldamaya🥹🥹
elifcicek_07 hzl040823 amin inşallah tabi sağlıklı doğsun yavrularımız ama o kadar Farklı hissediyorum ki oysa ağrım sızım falan yok sadece ağırım ve duygularım çok karışık 🥹
Sibelcfc hzl040823 39 olduk 5 Nisan görünüyor ama beyefendinin keyfi ne zaman isterse 😂 o zmaan gelecek gibi 💙🌍
Sunakarakoc 36+6 olduk hem korku hem heyecan peşimi bırakmıyor eğer gününde gelirse arife günü gözüküyor napcam bilmiyorum
Sunakarakoc hzl040823 evet ama bilmiyorum korku var biran önce olsun diye umut ediyorum insan görmediğine özlem duyar mı özledim diyelim sağlıkla kavuşmayı hepimize nasip etsin rabbim