Nurse2018 Ege1209 daha erken bacım ne acelen arkadaşımın 36 haftalıkken erken doğdu 2kg 300 gr minicikti 2gün küvözde kaldı vaktinde gelmesi en iyisi
Kardelennnky hayalperest2310 görüyorum bazen, merak ettim hayırlısı ile doğum başlayacakmı suni ile ☺️
hayalperest2310 Kardelennnky maalesef canım hala birşey yok 40+2 oldum sancılar hafif açıklık yok cuma tekrar gidecm
Ezgikrkl Ege1209 Bende 36+6 aşağıdan bir lafa hissediyorum ama gelmiyor tabi zamanında gelmesi daha iyi benim için cuma günü benimde kontrolüm var ☺️