Rumiars Bkmcnkr bende anlamadım üstelik gelişimi 1 hafta önde kilosu 3u geçti tuhaf hissediyorum kendimi şuan tedirgin oldum
Meltem_10 Binnur-cam bende serklajlıydım 35.haftamda kasılmalarım başladı alındı dikişim.36+1 olduk kasılmalara devam ama dağa doğurmadım
Binnur-cam Meltem_10 senin kasılmaların erken başlamış zorlanma diye almış dikişleri bebeler korkutuyor bizi valla ama şükür 36 görmüşsün çok sevindim sağlıkla gelsin
KLORAKHANIM Rumiars bende tam 36 oldum ama ciger gelistirici gibi bir sey soz konusu degil 🙏 sebebini sordunuz mu merak ettim
Rumiars KLORAKHANIM sordum ilk doğumum 37 de oldu ikinci doğumum olacak bu şuan doğsa belki 1 2 gün küvezde kalır solunum yüzünden geliştirici iğne vuralım önlem olsun dedi. Pozisyonu çok uygun heran kanala inebilir dedi evim yakın mı falan bayağı irdeledi bilmiyorum haftaya tekrar kontrolüm var insaAllah haftaya kadar bekler minigimm gurbetteyim annem de daha gelmedi stres çekiyorum suan
KLORAKHANIM Rumiars bence uzun uzun yat canim hic kalkma :) kilosunu da yazmissin yukarda sonradan okudum, yani 38 de dogursam anca o kiloya gelir 😊 para tuzagi gibi geldi bana, illa para alacaksa progestan vursaydi 2 3 gün 😊❤️🌟
ggunesraa Minikkoalam13 doktor tansiyonun çıkınca başın ağrır tansiyonunu ölç yüksek çıkarsa hemen gel demişti tansiyonunuz nasıl
Rumiars KLORAKHANIM canım para sadece 25 TL verdim vurunmak için öyle olduğunu düşünmüyorum çok iyi biri kendisi ama bende emin olamadım.. çok sagol
Binnur-cam Serklajligebelik kişiye göre değişir belki canım bilemiyorum benimki 37de almak istedi alalım artık zorlanma gelsin bebek normal haftalar artık dedi .. Kontrol günün ne zaman söyler ozaman ben bugün gidicem dr önce nst bağlicakmış sonra muayne bakalımm neler dicek