merveaksen_28 şuan tam 3 yaşında kızım kardeşi geldiğinde 3 yaş 4 aylık olucak yani biz isteyerek ayarladık şükürler olsun Rabbim aratmadı , hakkınızda hayırlısı olsun ilk çocuk bezden ve memeden kesilip gelişimi, etkileşimi de iyiyse ikinciyi düşünülebilir diye düşünüyorum 🌺