gulruba Benim 3 Nisan klomen kullandım 19 mart yumurta çatladı kasık ağrısı göğüs ağrısı yaşıyorum ve akıntı var umarım olmuştur bu ay💕
znkara Azraa33 allah geciktiriyorsa güzelleştiriyordur en hayırlı zamanda güzel haberler alın inşallah
nurtug Azraa33 benim baya adet sancısına benzer ağrılarım var çok korkuyorum ne kadar daha beklemeliyiz bilmiyorum kiminde 4 gün gecikmeyle bile silik çıkmış
Rena98 Azraa33 iste subatta 24 regl olmusdum mart ayindada 26 regl olmaliydim proqramagore amma olmadim amma adet sancim vardi bide modeme cok kotu kramp girdi dedim her alde adet olcam aksami test yaptim cift cizgi cikti
Azraa33 nurtug ben 1 hafta daha bekleyeceğim adet olmaSam öyle kan vereceğim zaten polikistik över ve yumurtam tembel umudum yok maalesef
anneoluyoruuumm16 nurtug üç gün gecikmede silik çıktı zor görünüyordu HCG yukselmemis tam galiba geç döllenme HCG 4.88 çıkmıştı. Bir hafta bekle adet olmazsan tekrar kan ver dedi doktor. Pazartesi tekrar kan vericem inşallah wdet olmam 🫶🏻