tugba04 Azraa33 Bat 26ydı adet olmadım üç kere idrar testi yaptım hepsinde silik çıktı belirtilerim var sabah kan verdim yarın çıkacak sonucumuz bakalım 🙂
anneoluyoruuumm16 Azraa33 benim bat 25 martti adet olmadım. Dün kan verdim bugün sonuç aldm 4.88 inşallah yukselir de hamileyim diyebilirim🥰
Azraa33 Aysel_krdg biraz bekle istersen geçen ay 2 gün geçti kan verdim eve geldim regl oldum sonuç çıkmadan
Azraa33 tugba04 hangi kaset testle yaptınız ben hiç yapmıyorum gün geçince kan veriyorum eczane de en ucuzu 25 tl
tugba04 Azraa33 Ben şubatta ovulasyon testi almıştım onunla gelmişti ama bi tanede eczaneden aldım 10₺ idi markası freelydi
znkara Azraa33 evet öyleymiş ama bu ara çok fazla duyuyorum ya çabalayıp bebek sahibi olmayanda çok hamile kalıp bebeğini kaybedende yediğimiz içtiğimizden mi anlamıyorum
Cerensiz Kızlar ya benim de 25ti ama 3 gündür gelmiyor .Reglime 5 ve 3 gün kala akıntımla damla kan geldi sadece noluyor ya