Anneolmak38 bir sıkıntım yok diyebilmeniz için gerekli testleri yaptırmanız gerekir...
tüpleriniz açıkmı?
Rahimde implantasyonu imkansız kılacak bir durum varmı? (Şekil bozukluğu miyom perde kist vs)
Adetleriniz düzenlimi?
Hormon seviyeleriniz ( tsh lh prolaktin vb) ne durumda? Bunlara bakılarak yumurtlamanız varmı yumurta kapasiteniz yeterlimi?
Eşinizin spermi gebelik oluşturmak için yeterlimi?
Bu sorulara cevap veremiyorsanız bir sorun yok ama olmuyor diyemezsiniz...elbetteki Allahın takdiri ama sebeplere sarılmakta bize düşüyor