Anneolmak38 canım saydığın belirtilerim hiçbirisine bakarak hamilesin diyemeyiz bunlar adet dönemindede oluyor... en garanti adetin geçmesi ve kan tahlilinde beta hcg değerinim yüksek çıkması...
1.5 sene beklemişsin rahim filmi çekildinmi? Tüplerin açık kapalı olma durumu rahim şekli rahim içi şekil bozuklukları vs incelendimi?
Adetin 3. Ve 21.günü hormon değerlerine bakıldımı?
Eşin spermiogram testi yaptırdımı?
Bu testleri hastanelerin infertilite bölümlerinde yaptırabilirsin ...