FatmaAselinAnnesi_60 canım birşey diyeceğim yanlış anlama ama. Burası bir platform yanlış yada doğru saçma veyahut değil sorular soruluyor. Bir çoğunun saçma olduğunun bizde farkındayız ama herkes bilgili olmak yada mantıklı düşünmek zorunda değil herkesin zeka yapısı bile farklı.beyni bile farklı çalışıyor.diyecegim o ki sen çoğu insanın sorusuna ters cevaplar veriyorsun bu hoşuna mı gidiyor cidden meraktan soruyorum eğer saçma geldiyse cevap verme ihtiyacını neden duyuyorsun? Sonuçta karsindaki insanla senin beynin farklı çalışıyor. İnsanları yermek neden bu kadar kolay senin için?